سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تقدیم به لیلای بی همتا


ساعت 3:51 عصر دوشنبه 86/12/20

                                                                                     

بســـــــم  ِ اللهِ الرَّحمــــــن ِ الرَّحیــــــــــم

 

یا مُقـلبَ القُـلوب ِ وَالاَبصار

 

یا مُدَبرَ اللیـــــل ِ والنَّـــهار

 

یا مُحَوِل الحُـول ِ و الاَحوال

 

حَوِّل حـــالِنا اِلـــی الاَحسَـــــــن ِ الحـــال

 

 

 

 

   

 

بهار رسید بدون آنکه هجرت پرندگان را دیده باشم و خش خش برگها را در گوش کسی نجوا کنم.

 

بهار رسید و زیباترین شکوفه های عشق بر دلهای عاشقان جوانه زد.

 

پائیز کوچ کرد و تو بهان? آن بودی! تو آمدی! چرا نیامده رفتی؟

 

و دغدغه های دائمی و دلبستگیهای عصر عشق را با خود بردی!

                

بمان !! تو که آمدی ، میدانی؟ تنهایی من دست آویزی شد برای دلم!!

 

و من همیشه برای دلتنگی ام کاغذ را بهانه کردم !

 

بهار آمد و تو هم آمدی. می دانی که تو خاطره انگیزترین قص? این فصلی؟

 

بمان !! چرا باز باران را بهانه کردی تا به شهر ابرهای کاغذی برگردی! بیا و مرهمی باش بر روح خست?

 

من ، بر من ببار! کویر دل من خود تشن? این باران است!

                                                     

ببین خسته ام ، خسته از تکرار، از بودن ، از رفتن ، حتی از رفتن !!

 

خسته از عشق ، خسته از هر چه رنگ تعلق دارد!

 

در خلوت تنهایی های رنگ و رو رفته ام پس کجایی؟ تو کجای این رنگین کمان غم رنگ منی؟

                                                   

باران ، سکوت ، شب ، تنهایی ، شعر، پاییز ، ....!! بهار کو؟

 

پس بهار را کجا پنهان کردی ؟ آمدی ، با خود بردی؟ یا نیامدی و هنوز نیاوردی ؟

 

میخواهم بهار را به تو بسپارم ! تا جوان? دلت را به عشق آن پیوند بزنی.

 

بشنو! شنیدی؟ آواز ناودان ها ، رقص شبنم روی برگها ؟

                           

آه ... باران آمد ، گفتم نرو باران را بهانه نکن !!

 

گفتم بمان در شهر دلتنگی های من ، من خود به باران اشکت نیاز دارم !!

 

بغضم را می شکنم چون باران با من هم صداست.

 

کاش این روزها می رفتند ، اینها مسافران غریبند ، من نمی شناسم آنها را !

                                     

کاش زمان می ایستاد ، نه نه !!  کاش زمان به سرعت می گذشت ، من این روزها را نمی خواهم.

 

می روم باز در باغ شعرهایم ، همان جا که دلتنگی هایم را از بهر کردم ،

 

می روم در قالب خیال خود تا رسیدن بهار می مانم!

 

تو هم زود بیا !! باران آمد !! پس دیگر باران را بهانه نکن ....!!

                                                    


¤ نویسنده: محسن

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
3
:: بازدید دیروز ::
5
:: کل بازدیدها ::
1680

:: درباره من ::

تقدیم به لیلای بی همتا


:: لینک به وبلاگ ::

تقدیم به لیلای بی همتا

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::